بووم رنگ
بووم رنگ

بووم رنگ


I wish I could live a little more

Look up to the sky, not just the floor

I feel like my life is flashing by

And all I can do is watch and cry

I miss the air, I miss my friends, I miss my mother

I miss it when life was a party to be thrown

But that was a million years ago

A million years ago


اخبار میگفت درنای امید به ایران بازگشته!ببین درنای امید آخرین نسل از جمعیت غربی درناهای مهاجر سیبریه و هر سال هم این احتمال وجود داره که دیگه به ایران نیاد،یعنی یه جایی وسط مسیر متوقف بشه،گزارشگره میگفت که ادامه حیات تالاب فریدونکنار به اومدن درنا بستگی داره!میدونی؟!این زیبایی و آواز سحرانگیز درناست که به تالاب جون میده

میبینی؟!حتی تالاب هم برای نفس کشیدن و ادامه دادن به امید احتیاج داره،ما آدما که دیگه جای خود...

ببین سردرد واسه من اینجوریه که اول انگار یه گلوله ی فلزیه داغ تو سرمه که وقتی سرمو تکون میدم هی میره این ور و اونور،بعد میاد میرسه پشت چشما و ابروهام همونجا میمونه،انقد که به نور حساس میشم،کافیه در معرض نور شدید قرار بگیرم تا گلاب به روتون هرچی خوردمو نخوردمو....تو دیگه فک کن اگه فضا خیلی شلوغ و پر سر و صدا باشه دیگه چی میشه..‌.بعضی وقتا کلافم میکنه و با هیچی خوب نمیشه اما یه جا که درباره درمان های باستانی نوشته بود،خونده بودم که اگه سرتون درد میکنه،بیان اون قسمت از جمجمه که درد میکنه  رو با یه اره مدور به قطر حدود سه سانت ببرین،بعد اجازه بدین ارواح خبیثه از سرتون بیاد بیرون،بعد با اون قطعه ای که جدا کردین گردنبند درست کنین بندازین گردنتون که مثلا یعنی طلسم!!!این زیباترین درمانی بود که تاحالا دیدم!



بخشی از زندگی یک میگرنی

من واقعا مشکلم با خودم چیه؟نشستم نصفه شبی عکسای عاشقانه ترین پروپوزالها رو تو اینستاگرام از اول تا آخر دیدم،بعد به اینم راضی نشدم،تو یوتیوپ هم دارم کلیپاشو نگاه میکنم،آخه وات د فاااک؟!

.

.

.

پ.ن:سردرد داره دیوونم میکنه

تجربه ها

یادم باشه که آرزوها و ترسهامو به هرکسی نگم،خیلی وقتا آدمای اطرافم با من زبون مشترک ندارن،خیلی وقتا رویاهای من براشون یا دیوونگیه یا خیال خام،اون وقته که بیکار نمیشینن و هرکاری میکنن که ناامیدم کنن،دست به هر حقارتی میزنن تا هم خودشونو از چشمم بندازن هم کامم رو تلخ کنن.

میدونی من فک میکنم ارزش رویاها خیلی بیشتر از واقعیتاست،واقعیت یه چیزیه که وجود داره و قابل لمسه،اون چیزی که دیگرانو میترسونه یا حسادتشونو تحریک میکنه رویاهای آدمه که رازآلود و ناشناخته و مه آلوده،اغلب آدما از چیزی که نمیشناسن میترسن.

یادم باشه خیالاتمو با هرکسی شر نکنم!