بووم رنگ
بووم رنگ

بووم رنگ

هیچ کس درکی از این نداره یه آدمی که افسرده ست توی ذهنش داره با چه مسائل هولناکی میجنگه،واسه همین اغلب خسته و بی حوصلم،میخوام پاشم اما دست خودم نیست بفهمید! البته تا وقتی کسی کاری به کارم نداشته باشه و گه گداری تشویقم کنه خیلی عالی ام،یعنی با اینکه مغزم در جنگه اما بازم انرژی دارم،ولی امان از روزی که خودم یا کسی بخواد بهم فشار بیاره یا یه حرفی بزنه...اونوقته که دیگه خالی میشم،یه جورایی میمیرم!

پی ام اس یا هر کوفت دیگه ای که هست،باعث شده دوباره برگردم به قرص،خب میدونی هیچ چیز بدتر از تحمل کردن یه آدم افسرده نیست، خیلی انرژیم زیاد شده و کم خواب شدم(ساید افکت قرصه)،تو سرم کلی چیزا هست در مورد خودم که دلم میخواد بنویسم و تحلیل و تعمیر کنم مثلن اینکه من هیچ وقت در مورد استاندارد هام جدی نبودم،بعد همش در ارتباط با آدما خیلی منعطفم و تصور میکردم اینجوری همیشه در صلح با آدمام و تحمل اینکه کسی از من عصبانی یا ناراحت باشه رو ندارم! یه جورایی انگار میخوام همه رو از خودم راضی نگه دارم.این رو روانشناسا بهش میگن مهر طلبی،و مهر طلبی خیلی چیز تخمی اییه،البته طبق (مطالعاتم !): دی  فهمیدم این چیزی نیست که آدم انتخابش کنه یا پیشگیری کنه که بهش دچار نشه،چون در اثر رفتار ناآگاهانه ی والدین و آشناهامون وقتی که ما طفل صغیری بیش نیستیم اتفاق میوفته.

در هر حال مبحث طولانیه و منم نمیخوام زیاد بهش بپردازم(به قول هلاکویی هیچ بچه ای به لحاظ روانی از دوران کودکیش سالم رد نمیشه)

بله!باید قبول کنم مهرطلبم!و این اولین قدم برای اینه که از اسارت این مرض کوفتی رها بشم و بعدش فقط تمرینه و تمرین.


یه پیشنهاد کاری تو یه شرکت خفن بهم شده، مثه چی دارم مقاله میخونمو پادکست گوش میدمو فلان اگه اینم...خسته شدم بخدا:(((

می‌دانم که هیچ‌وقت تصمیم نداشتی در نظرم دوست‌داشتنی جلوه کنی.
و می‌دانم دلایل دوست‌نداشتن‌ت بیشتر از بهانه‌های دوست‌داشتن‌ت است.
به هر حال از تو ممنونم که ناخواسته این فرصت را به من بخشیدی تا دوباره «دوست‌داشتن» را تجربه کنم.
برای من چیزی الهام‌بخش‌تر و امیدوارکننده‌تر از دوست‌داشتن کسی نیست،
مخصوصا دوست‌داشتن ببر خشمگین و زخم‌خورده‌ای مثل تو که  وقتی در انحنای شانه‌ و گردنم آرام می‌گیری و به بچه گربه ی بی پناهی تبدیل می شوی.

به امید روزی که تمام  خوشی های دنیا مستدام باشند.

آمین


ساعت ۲:۲۲ بعد از نیمه شبه،همیشه وقتی اینجوری عددا پشت سر‌هم میان یه آرزو میکنم،این دفعه آرزو میکنم زندگی از لوبریکانت استفاده کنه!