بووم رنگ
بووم رنگ

بووم رنگ

خاطره خود کلانتر جان است...

این  چیزیه که بعد از نزدیک به  دو فاکینگ سال از بهترین دوستت می شنوی:|

 لامصب آدم   یه  پت هم که داشته باشه بعد از دو هفته بهش وابسته میشه،آدمیزاد که دیگه جای خود داره....

میدونی عزیزم؟کاش دیگه هیچ وقت هیچ خاطره ی خوبی ازت یادم نیاد،بوسه های رو پیشونی،مسخره بازی های پشت ویدیو چت،پیتزای یخ زده،اسهال نصف شب،اصلن همین "دلم برات تنگ شده"ی دو هفته پیش! فاک آل آف دم

دیگه گریه های نیمه شب و،نادیده گرفتن و ابراز محبت های یه طرفه و رد تماس و  حس  هیچی نبودن رو نمیخوام،دیگه دلم نمیخواد مثل یه چیز شرم آور همیشه مخفی بمونم،اذیت شدن بسه خب.

‌                                   "  پرونده بسته شد"


نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 18:22 http://beny20.blogsky.com

صداقت رو‌ میشه از پستت حس کرد ،
و میدونم واقعا دوسش داری ،
بهت قول میدم که برمیگرده ،
چون صدای دلت بهش میرسه ...

ولی به‌ نظر من اگ برگشت هم محلش نذا ، یا خب یه کم‌‌ کلاس بذا برا خودت ، اینجور آدما نباید همیشه باهاشون خودمونی باشی ...

این آدم بسیار فکر حال خودشه ،،
یعنی از اوناس که حالشو میکنه ،
و هرجام دید وضع تکراری شده براش ،
یا به دلایل مزخرف خودش ،
ول میکنه میره ....

اینا رو باید دست و پاشون رو بگیری ، یه تف پهنی بزنی رو صورتشون ،،
تف یه جوری باشه که قشنگ همجای صورتشون‌ پخش بشه ،دلت خنک شه ..

اه گفتم تف حالم بد شد ،

اما حالا عکسشو داری یه تف بنداز روش ،
بازم تاثیر مثبت خودشو داره ،
آروم میشی

بابا حالا نیاز هم نیست انقد تف کنم:)))) دیگه بلاخره هرکس برای رفتن دلایل خودشو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد